It’s times like these you learn to love again.

Jag har inte tid att skriva, det händer alldeles för mycket..
jag får nästan låta bilderna tala för  sig själva, igår bestod dagen av en
tripp till Åland helt klart värt, jätte fint och jätte mysigt och många hundra
lappar fattigare, men dricka är gott inte sant? Idag körde jag till uppsala
med empo, IKEA och sen har jag färgat både Hannas och Beccas hår..
super trevligt och Märta Pärsson är Galen. jag har ont i magen efter dagens
alla skratt attacker, imorgon blir det leta klänning till Bröllop och sen
Älmsta Natta. som sagt bilderna får tala för sig själva!  ha det underbart.

Tisdag














Onsdag


































& avslutar kvällen med världens sötaste gudbarn..




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0