Börjar på B slutar på S!

ursch, min kropp hatar mig.. min mage är uppsvälld och jag tror att en hel
del människor trott att jag är Gravid idag, för jag har själv kännt mig så..
gårkvällen blev trevlig, lägger in bilder sen, och imorse gick jag upp åtta och
åkte med Mor och Kristina till Danderyd på Mammog. och sen vidare till
täby, införskaffade mig en hel del nya grejer, förutom midsommarklänning
som var det viktigaste, menmen.. sen vidare till Arninge och hemma tio över
sex, kollade på The Uninvited, och somnade vaknade nyss åt lite mat, det
som kom i, nu ska jag försöka se på Talang, sen antagligen somna..
säg inte att Magsjukan tänker hälsa på? imorgon kommer släkten och firar
mamma, och jag är så jävla sur.. smart som jag är så  glömde jag fylla i
mina konto uppgifter på Deklarationen, så mina pengar kom inte denna
vecka utan kommer dröja 1-3 månader. är jag oturen själv eller va? nej..
jo ikväll ska vi ju hinna se I taket lyser stjärnorna också, det får jag inte glömma..
HA en trevlig kväll. och Grattis till Studenten alla ni som tagit det idag.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0