Små grodor, små grodor.

Midsommar förberedelser.














Jag har avbokat min intensiv kurs, eftersom det vart en massa strul och
för att körskolan är d..., hämtat mitt busfrö på dagis, plockat midsommar blommor,
gjort en midsommarstång, dansat runt den, städat, lagt fram morgondagens
klädsel, och laddat upp med nya Wallander filmer Skulden, och sett
att det kommer fyra till i slutet av juli. jag är överlycklig, även klickat hem en vrål
snygg bikini, som om det inte räcker med tio? men ändå.. Och fått
reda på att min fjärde kusin som kommer i november är en kille. Allt är bara så bra
trotts allt som har hänt.. jag är en jävligt glad person just nu helt enkelt.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0