ibland blir det bara för mycket för mig, ibland blir det bara helt fel.

Jag vill bort, kanske tillomed flytta här ifrån. för det finns ingenting som håller mig
kvar här, ingenting. Förutom min älskling då, men han ska ju jag ta med mig, och min
familj men dom får hälsa på mig istället. haha. så när jag gått klart skolan ska jag
lämna den här hålan med blåljusen på det är nånting som kliar ändå ut i fingerspetsarna.
Idag har jag införskaffat mig, två armband, en bh, jeansleggins, hårspray, fotbolls-
strumpor, shorts och en bandyboll. weho. Imorgon ska jag äntligen se efterlängtade
Män som hatar kvinnor, har tio sidor kvar att läsa ur boken så får bli det sista jag gör
ikväll. Efter att jag förmodligen åkt till min man för att kolla på när brynäs spöar
färjestad! rejält.  Nu lunchdax, pasta & skinksås. yummi.

2008 BÄSTA KÖP !

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0