Män som hatar kvinnor!!

Idag fyller min snygga pingla till vän 18 år, Angelica GRATTIS STUMPAN!

Världens bästa film & världens bästa bok, hitils. jag sitter på hel spänn tills resten kommer på
teve! Sammanfattar hela helgen med en tumme upp! Idag har jag och min man varit ute och gått
en lång promenad i kylan plus all is som  gör att man ramlar flera  gånger om, nu är han och
min farbror ute och meckar bil och efter en timme kände jag mig rätt nöjd så begav mig inåt.
Ikväll är det en massa jag ska se på teve, KallaFakta (från norrtälje) WIPEOUT som jag längtat
efter hur länge som helst, och sen beck. och mitt i allt det ska vi börja spela Innebandy på söndagar
klockan åtta nu också, vilket var min ide så känns som jag måste pallra mig dit, jag har även
precis meddelat Sanne och Emma och då kan jag ju inte banga, tusan också. Tur att man
kan spela in sina favvo program. Nu närsom helst ska vi bege oss ner till rimbo och handla saker
till kvällen rätt, Tacos med kyckling. En riktig höjdare tydligen!  Även tummen upp för Melodifestivalen!
& eftersom jag är en jävla dansbandsnörd, som faller direkt för sånna karlar så är jag
 ju självklart besviken på att Scotts inte gick vidare, trotts mina hysteriska röstningar. menmen.
Har jag tur får jag dansa ihjäl mig till dom i sommar, för vad vore en sommar utan
dansband? (Arvingarna) jävlar om jag inte får se dom i sommar!



& hur mysigt ser inte det här ut? Jag har haft ett ständigt illamåående och tankarna har
ju självklart lutat åt hållet Gravid, men igår efter ett andra test så visade det sig att
jag inte var det, självklart blev jag lättad. Det är nånting stort, och underbart.
Men samtigit blir man lite besviken på något sätt, eftersom jag älskar och längtar
efter barn, men det är absolut för tidigt för min och min käras del.
och nu är det ju så att två av min käraste vänner en gång i tiden, väntar barn. Alex
väntar sitt andra och sen therese sitt första. Jag är hur glad som helt för deras
skull, och sen finns det en till. som står min pojkvän nära, petra. Grattis till er!
och jag med mina stora öron, vet även att det planeras fler i min släkt. weho.
Jag kan nog klara mig utan barn ett tag till, för barnvakt är ju inget som är ovanligt kring
mina kära kusiner, och vem lider utav det? inte jag, inte jag.

Kommentarer
Postat av: fanny

Tummen upp för melodifestivalen? bella, jag sa ju att du tyckte ugglan varbra men då sa du bestämt att du inte gjorde det. men vänta nu? är hon en favorit nu? hmmm

2009-03-08 @ 15:07:28
Postat av: Petra

Tack Bella=)

2009-03-08 @ 16:52:03
URL: http://petraliljegren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha nej inte ugglan vadfan, Meldoifestivalen över lag! du behöver inte oroa dig!

2009-03-08 @ 19:17:37
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Lina

Det finns inget så underbart som att vara gravid och föda en liten röd skrynklig bebis, den känslan är obeskrivlig. Och känslan att få två streck på testet ligger inte långt efter. Jag förstår att du blev besviken, men när du en dag blir gravid, då vet du om det är rätt. En normalt funtad människa ångrar aldrig att hon skaffa barn, oavsett om hon var "för" ung... Däremot kan man ångra en abort resten av livet. Tro mej!

2009-03-11 @ 17:06:06
Postat av: izabella

det tvivlar jag inte på! & jag skulle nog aldrig göra abort heller, just därför var det en lättnad. MEn som du säger, man ångrar aldrig att man fått sitt barn. det skulle jag aldrig göra!

2009-03-11 @ 18:20:26
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Fin blogg!



kika in på min blogg, där finns en massa intressanta kategorier!

2009-03-16 @ 10:45:46
URL: http://kamillalie.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0