GLAD PÅSK

Glad Påsk vore väl passande, jobbade sent igårkväll försov mig imorse
aldrig hänt ( till jobbet) löste sig fint, catta hade dessutom också försovit
sig, har även hunnit hämta ett påskägg hos mormor, så lucky över det.
Fick Bilen tvättat & FULLtankad av pappa, även det jävligt lyckligt, sen
var jag hem & gullade med Nick och Thessans Kattunge, vi har den just nu
eller mamma o pappa o jim, inte mitt "hem" ju.. sen letade jag o jim påsk
ägg och så kom Inez sen åkte jag och jobbade igen och nu ska jag
hem och klä påskris och laga påskmiddag, lyckligtlyckligt. och jag körde
med nervevade rutor på bilen idag och solbrillor på, mer vårkänslor? nja.
ganska så perfekt!!!!! Vad vore mer passande än ett par GULA converse
nu till påsk? skulle inte banga, bjuder även på min nya klänning, super
billig och super skön!! love it.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0