Mössor.

Har haft Martin och Mikaela här, plus Mikaelas mamma en stund.. sen gick vi
till Willys och handlade mat till morgondagen.. kommer blisuper mysigt.. håller
på o bestämmer vad jag ska ha på mig imorgon på mösspåtagningen och kvällen
sen.. svårt.. Man kanske ska säga vad man köpt för studentklänning eftersom
jag hört att mångabeställt från nelly, vore inte kul o ha samma.. tror åtminstonde
det blir det, har prövat fram o tillbaka i 2 veckor så  vi får se.. är iaf envit volang
klänning från nelly, men tub topp.. mer än så kan jag inte säga för mitt printcreen
funkar inte.. har även hittat en till, men vi får se.. så ni i min klass köp inte lika haha.

Nej måste kolla potatisen till potatissalladen imorgon.. skynda skynda..

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0