gråtsprängda ögon.

Mina ögon är totalt förstörda, jag har ungefär 10 uppgifter i skolan som ska
göras, två viktiga muntliga saker, en utav dem nationella, sen skriftliga nationella,
och ett historia prov, plus en hel del saker i frisör, samtdigt som allt detta jobbar
jag 3 dagar i veckan, har ett hushåll att ordna med och klipper på fritiden och
mitt i allt, mitt i allt detta koas så är mitt busskort borta!! Jag har gråtit på tok
för mycket för ett busskort kan tänkas, men igår hade jag det när jag klev på
rimbo bussen, när jag sen idag ska ta upp det vid bussen finns endast den hårda
"plast fickan" kvar i plånboken, hur fan gick det till.. hade som tur var en remsa,
händer aldrig och har under hela dagen kvar hoppet om att den ska ligga hemma
men nej, och återigen brister det, därför kommer sängen välkomna mig nu
trotts att jag har sovmorgon och igentligen har tusen saker som måste göras, och
jag har beslutsångest ska jag köpa ett 30 dagars kort för 500 eller försöka klara mig till
maj och köpa maj - augusti för 1140 ? jävla skit vad sur jag är på allt i princip..

Den här dagen kunde blivit en utav dem bästa på länge, min smink hörna gjorde min
älsklings klart idag, allt som skulle skruvas och borras alltså och jag hade en kund
som till början värkade förbannat kräsen men som i själva verket gav mig tusentals
komplimanger och även 100 kronor i dricks.. förutfattade meningar är inte bra..
men jag var inte själv om dem.. nej nog om mitt hemska liv..

NÅGON SOM ÄR SUGEN PÅ ÖGONFRANSPERMANENT?

Det innebär att man böjer franserna som när man själv böjer dem med
sin vanliga "tång" därefter kommer dem permanentas och det kommer
hålla i crika 6-8 veckor.. alltså slipper du dina tråkiga och raka ögonfranser
och slipper böja dem.. Jag hör först om det finns intresse, känns ganska
onödigt att köpa annars, men det kommer kosta omkring 350 kronor..
Hör av er till mig om ni skulle vara sugna, antingen här eller på mejl..
För er som undrat om klippningar och dylikt, mejla gärna!!

[email protected]






Kommentarer
Postat av: Barret

på octapharma igen :) riktigt skönt att ha nånting så att man inte står där arbetslös efter studenten.



men usch vad jobbigt med busskortet.. de är ju inte billiga heller :/

2010-04-17 @ 14:43:47
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0