from the bottom to the top.

Igår hade jag som sagt tal, var inte värsta grejen som jag trodde så gick galant.
sen hade vi samhälle och sen var det öppet hus, men jag jobbade så fick bli det
istället.. Idag hade jag sånt jävla munssår, eller torra läppar snarare men gjorde
åtimnstonde skit ont, plus att jag somnade direkt etfer jobbet igår pga migrän.
har haft det i 4 dagar i rad nu, är nog stressen.. vet inte hur det ska sluta riktigt..
Behöver pengar också.. hmm. just löning men ändå.. har ju mat som ska betalas.
Ska snart med mamma till Vallby och köpa blommor o diverse.. sen kommer Sanne
som ska klippas, och sen Mikaelas mamma och så ska vi äta middag och sen så
ska vi väl planera morgondagen jag o mikaela.. maten o diverse ting.. myspysigt.
IMORGON ÄR DET MÖSSPÅTAGNING, sen ska vi sätta oss på en uteservering och
dricka gott, sen fira Valborg.. lyckliga dagar.

Världens sötaste unge var det ja..



















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0