Dag 09 – Min tro

Jag tror på hoppet, så länge man har hopp kvar så går allting väl.
När allting känns tungt, när man helst vill sjunka till botten.. för
mig finns det då ett hopp om något bättre, hopp om en förändring,
hopp om ljusare stunder.. Jag tror på tusen andra saker också, och
vore väl trevligt o kunna skriva några rader om varför men finns
inte alltför mycket o skriva.. får räcka med dem korta raderan det blev.

Igår vaccinerade jag mig, sista sprutan.. klippte, åkte till uppsala.
julhandlade, åt julbord. och sen till Grisslehamn och havsbaden
för en middag för att fira fabians pappa som blev 50 år.. super trevligt
och mysigt.. skulle göra allt för en spa weekend.. någon gång kanske.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0