my head.

Jason DeRulo är min drog nu, är lagom sur på Mikaela eftersom
hon nog ska på honom på Cafe Opera  i helgen, den omtalade
hemliga konsterten som NRJ gett reklam för.. är dåligt sur. ursch.
Idag var becc i skolan, vi gjorde en mörkare färg med en liten
ton av röd, sen gjorde vi en cool effekt i luggen, även den röd.
Nästa gång ska vi raka en sidan, inte så lätt o förklara låter som
hela håret ska bort, but just a little pice. ska bli så kuligt..
sen åkte hon och jag och mikaela till solna centrum, shoppade
lite såhär dagen innan löning och jag säger bara Cash is KING.
fan vad glad jag är för min lön, även om jag hade hoppats på
bättre, förut blev man glad för 3000 nu tycker man 8 är lite. intebra.
Jag har precis färgat håret, min äckliga ut växt är borta, funderar på
hur jag ska göra med mitt hår, om det ska  kapas rejält eller få vara
så här olika längder osv.. imorgon ska iaf tabletterinförskaffas.
ska helt klart betygsätta dem sen. Är nämligen ledig imorgon, så nu
har jag tagit lov.. ska shoppa med mamma och sen ska jag
jobba kväll, länge sen jag jobbade en fredag kväll nu men ska faktiskt
bli skönt.. Nej nu ska jag göra något vettigt, som att se Bröllopsfotografen.
efterlängtat!! Pappa och mamma köpte flyttkartonger idag, dem vill
verkligen bli av  med mig.. eller bara hjälpa till. åhhhhhhhhhh.

Juste fck nya produkter idag, är dem inte så somriga tillsammans?
Juste, studentskivan är räddad. det jag skulle vara som var Tingeling &
fabian skulle vara Peter Pan, har en annan tjej bestämt att hon ska
vara och att jag bestämde först gör ju inget så jag har äntligen kommti på
en ny.. så kul längtar ihjäl mig näst intill.







måste även visa min nya bikini, glömde ju det.. så somrig även den..
sommar nu då, skulle ju passa fint? vad tror ni..

Trackback
RSS 2.0