my hips don't lie.

Lag pluggandet bakom mig & tog tag i min garderob, försökte
verkligen kasta lite men det är inte lätt.. hittade även 8 nya plagg
eller ja, prislappen satt iaf kvar, särskilt nya är dom ej. typiskt mig..
Gjorde iaf fint, vilket inte syns på bilderna.. har man mycket kläder
och en för liten garderob så har man, jag längtar tills jag ska flytta.
för då har jag lovat att RENSA! Nu ska jag se Into the Blue 2.
sista sovmorgonen imorgon. ska njuta & baka scones på graham & dinkelmjöl.

Det här var nog den bästa Julklappen jag fick, ett grymt rengörningkitt
alldeles för dyrt för att köpa själv ( enligt mig själv då) Finns på diverse hud
butiker, runt 600 lappen! så värt det.











Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0