Min födelsedags helg!

Min födelsedags helg har varit helt fantastisk! I fredags jobbade jag, sen hem till
rånäs, lagade all mat gjorde tårtor och sen kom släkten vid 5.. super trevligt!
Sen på lördagen väcktes jag av Ja må hon leva, och sen solade vi lite och sen
åkte jag och fab hem, sen åkte han och jag ställde mig i maten igen! Och sen  vid
sex kom brudarna, käkade mat och tårta och sen traskade vi ner till hamnen till
pappas båt där vi spenderade hela kvällen med diverse sällskap! Så sjukt lyckat.
Sen igår så spenderade jag och fab hela dagen i båten, sol och bad! sen åkte vi till
Nånö till fabs mormor och morfar med basse o fabs mamma och grillade!
Idag jobbar jag 15:00-22.00 men först ska jag ner på stan och sen ska jag ta spruta
vid 14.00! Ny vecka, nya tag! Lite bilder får ni iaf, eftersom jag satt i 3 timmar igår och
förminskade varenda jävel bara för att orka ladda upp. suck.

Fredag:























Lördag:



























Söndag:










Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0