Välbehövliga ord.

En gång Idiot, alltid Idiot!  Jag tror alltid på att folk kan förändras om dom vill,
och jag tror på människor som lovar att dem har gjort det eller att dem ska göra
det.. jag tror, för att jag  vill tro gott om dem personerna.. Men jag slutar aldrig
blir besviken, hur kan man leva med sig själv om man ständigt vill förstöra andra
människors liv? Varför inte bara leva sitt eget och om man är så jävla trött på det
livet så kasta bort det livet då istället för att förstöra andras.. egentligen borde
jag skratta åt att du tror att alla vill ha dig, medans ingen vill veta av dig..
igentligen borde jag skratta åt att vi kan sitta och prata och veta att du ljuger, jag
borde skratta men istället gråter jag. för att sån är jag, och jag tänker inte ändra
på mig för en äcklig människas skull.. och det tar hårt att behöva gråta över en
människa som inte ens är värd en tanke.. Men jag är så jävla glad över att jag
har världens bästa liv, världens bästa pojkvän, världens bästa familj och släkt och
världens bästa vänner, världens finaste jobbar kompisar som förgyller varje tråkig
jobb dag.. jag är så jävla glad över att jag försöker och ger mig fan på att jag ska
klara av att koppla bort dessa äckliga personer ur mitt liv, för det ska jag..
för när allt är så jävla förbannat bra så får ingenting förstöra, helgen är full utav planer
och det gör mig så jävla glad! Och jag är ledig på fredag och tänker inte ta bussen
till jobbet nå mer, okej så farligt var det inte.. men ne.. imorgon snålar jag med
Erik, sånt gör mig också glad... som sagt bra arbetskamrater.. tack o hej.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0