so fucking ont.

JA, tiden går.. i fredags jobbade jag som sagt, var hemma och åt en utsökt middag..
mådde helt okej, lördag jobbade och mådde inte alltför bra.. vid tre träffade jag
Mikaela och så följde hon med mig till akuten, tog mina prover.. nu håller jag tummarna
och väntar.. blir väl 2 till blodprover trodde sköterskan också vi får se!
Sen åkte vi och handlade och sen så tände vi engång grillen och åt en grymt god middag.
sen kom emma hit och sen drog vi till trädgården fick skuss hem vid kvart i ett..
imorse mådde jag som en torsk, fyfan.. sist jag mådde såhär var ullared, jävlaskit.
menmen.. inget blir  bättre över att jag svär över det.. blåsjävlar iaf. idag gick vi
typ upp 1.. helt sjukt men mår man så mår man.. Sen åkte jag till jobbet.. jobbade med
jossan hela kvällen super skönt, och så sista med Alexander.. kom hem tidigt. nu
kollar vi på hockey och har ätit dagens enda måltid, GLASS.. håller tummarna för
att gud vill ge mig en bättre mun och att jag mår bra imorgon, mår jag såhär kommer
jag aldrig upp ur sängen imorgon.. nu blir det bidlregn! Kan inte fatta att på fredag
är det 7 jävla dagar kvar till studenten!!! fan  vad sjukt, och fan vad bra vi är!

Tisdag













Onsdag
















Torsdag















Fredag





Lördag













Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0