yippi

äh vafan, men kan deppa i detta underbara jävla väder? jag är helt såld.
på allt, på blommorna som blommar, på dofterna som sätter sig i näsan
på gräset som doftar nyklippt och på alla barn som skrattar och leker.
Trotts tvättmaskins incidenten så är jag på topp igen, har fått färg har
varit på dagis med lilla inez som är alldeles för stor tiden går fort, hon
har visat runt osv.. sen har jag gått lång promenad med mamma, spelat
kubb med familjen, och hängt tvätten här hemma.. Imorgon jobbar jag
7.30 - 16.00 sen grill här hemma, lördag jobb 7.30.14.30 sen häng med
Mikaela, på söndag ska jag steka och sen jobba 16.30-22.00 men det
är pingst & det innebär dubbelt upp.. tackar inte nej, men kunde varit
bättre runda imorgon.. hoppas på forthet. imorgon kanske det kommer
bilder, lämnade ju kamera sladden hemma.. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fy vad avnudsjuk jag blir på att du ska få grilla. somliga har ju inget härligt hem på landet att komma hem till ;p

2010-05-21 @ 09:17:04
URL: http://mickiiisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha oj jag såg nu att jag skrev fel blogg, sorry ;) Jaaaaa snälla jag vill grilla, vi köper engångsgrill och sätter oss på din gård :P kanske några cider på det, sen är vi igång :D <3

2010-05-21 @ 19:29:03

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0