Älskade Jul.

Lördagen blev great, hämtade fab o martin i rimbo, sen mange o lasse
i finsta, sen släppte jag av mange o lasse hos lasse och sen hämtade vi
reine och holst, lämnade av dem hos oss och hämtade sen robin och dennis.
hem till oss, senare kom, carolina, seb, robin och ikke! Supertrevligt..
senare blev det vidare till mobergs för dans, vakten sa även " eftersom ni är
här så ofta behöver jag inte se er legitimation" haha ofta.. jaja!
Igår hann jag inte med någonting, vaknade nio fixade lite här hemma.. väkte
männen i huset och sen for vi till ikea, kom hem 4 handlade städade som huliganer
och pyntade.. något bak hanns inte med, det får bli imorgon.. hade tänkt baka
kavringen idag då fab är på brynäs match.. men kom nyss hem från jobbet, 12 timmars
jobb.. inte planerat men så blev det.. inte jätte kul menmen, det är så det är med
mitt jobb, allt kan hända! Tror iaf att jag ringt ungefär 6 olika taxi firmor idag.. suck.
Nu sitter jag framför böda camping, äter pasta sallad med pesto, feta & soltorkade
tomater!! Lite bilder från helgen! Imorgon ledig dag med min älskling!!

& juste min kära vän emmas mamma är helt galen.. hon ska skcika in mig till
halv åtta hos mig, och det är helt seriöst.. herregud.. nej tack! :o










Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0