Iphone?

Marknaden är ju ett måste, men just när jag var där ångrade jag mig mest.
skit väder, kallt och blött! Men ja, remmar till fabian, ny piercing som nu inte
var fin på, och brända mandlar var som åkte med hem.. inga tofflor och inga
strumpor, orkade inte ens fälla ner paraplyt haha! Imorgon är det jobb igen,
sen träning, jag som sa till mamma att vi kunde handla i norrtälje.. hade glömt
bort träningen suck.. Igår kväll dog min mobil, helt sjukt men touchen flyttade
sig några milimeter till höger och tillslut blinkade allt som kunde blinka på mobilen.
jag var inte glad, och det fick min stackars man lida av, somnade runt vet inte
när inatt.. och nu måste jag bestämma mig för en ny mobil! Men har beslutsångest..
vet inte om det är värt att betala 699 kronor i månaden i 2 år för Iphone 4 alltså
16776 kronor för en mobiltelefon.. hell yeah! Men ja.. dessutom vill jag ha den i vit
inte i svart. finns det tro? på telenor alltså, någon som vet och någons som har den
som kan säga om den är bra.. jävla skit.. vill inte ha en ny äcklig mobil fan! PRUTT


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0