lyckorus.

Inatt sov jag helt underbart med mitt huvud på min älsklings bröst.
Hans varma kropp tätt intill min! Jag är så förbaskat kär, och jag är så
rädd.. för att vara borta i 2 nätter.. för att jag vet hur mycket jag saknar
ihjäl mig.. jag önskar att jag kunde klara det bättre, det gör jag verkligen!
Efter jobbet ska jag o mamma handla, sen ska dom på möte med jim och
sen så ska vi in till norrtälje.. typiskt mamma!! Då hade jag inte behövt
spendera min morgon med att packa.. menmen. honska ha en bikini
& jag ska göra allt för att hinna svänga in hemma och pussa om min karl
en sista gång.. ja lite töntig erkänner jag att jag är, men sån är jag!
Sen går bussen 6.00 imorgon bitti.. sanne och jag har laddat med cider
frukost och mina blåsor är nästan helt borta! JAG ÄR LYCKLIG.. förutom
det med min man då.. men nog om det.. jag är glad! Kommer inte bli
mycket update förns kanske sent på söndagen, för dirket när jag blir
hämtad i rånäs på lördag är det utgång som gäller, och sen på söndag
PACKA UPP! herregud.. nej hejsvejs.. seeee you ulla!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0