wednesday.

Idag har jag hunnit vara nere på stan, köpt påskpresenter och diverse.
Fullständigt kaos i denna stad iaf, helt galet.. Ska iväg och jobba om en timme.
Har suttit på balkongen med min sjuka pojkvän & spelat kort. hmp.
Längtar efter min fina vän som snart kommer hem igen, efter 5 sjuhelsikes
långa månader. åhh vad jag längtar efter att cykla ner till parken, sitta i
flera timmar med jordgubbar och vin.. åh. skynda dig hem  finaste vän.

Imorgon är det ju påsk, skärtorsdagen. Jobbar kväll, och på dagen har jag
ingen aning om vad jag ska göra.. träna, och sen då? Kanske ska lura på carolina
frukost i parken efter? om vädret är lika underbart som idag? Det får de bli.
Ha en fantastisk dag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jag är deprimerad, har panikångest och socialfobi! :/ så jag har svårt att tex åka buss då det är mkt folk och trångt utrymme.. :( det är därför dom ifrågasätter. dom tror väl inte på att jag mår dåligt, eftersom jag kan åka dit, men inte buss osv. hoppas du får en glad påsk :)

2011-04-20 @ 13:31:29
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena tjena!:) allt bra i värmen?

kram

2011-04-20 @ 15:53:51
Postat av: Anonym

oj vart anonymt men jag skrev hihi :)

2011-04-20 @ 15:54:15
URL: http://myedenvad.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0