Monday.


Vilken helg. I fredags åt vi ju middag i rånäs. supergott och
säkerligen årets sista grillning för vår del. På lördagen styrde
vi kräftpipa, uppskattat skulle jag tro.. Trevliga människor
och massa godsaker, slutade med dans på piren.. Söndagen
ägnade jag åt att ha jävligt ont i min nacke, 7:e dagen och
min handled som förövrigt är pain in the ass idag också,
och ha träningsvärk, helt sjukt olyckat alltså.. gnällspik mm.
Idag har jag jobbat, slutar snart och ska då till naprapaten
för att få nån ordning på nacken.. håller tummarna, eftersom
det inte är gratis precis.. Efter det hem, möta mamma o åka
förbi team sportia o köpa skor.. Kubb pris på Converse ju.
Ikväll blir det en lugn kväll, en promenad med carolina om
inte nacken strejkar.. 2 dagars jobb och sen tre dagars ledigt. ♥










Bugar & bockar för en grym kväll med grymma vänner. ♥




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0