The Reef.

Såg precis på The Reef.. grym jävla film, dessutom verklighetsbaserad.
Är absolut ingen film för fab så passade på när han ändå inte är hemma,
hade ju dock varit nice ikväll menmen.. Har varit ledig idag, sjukligt skönt
men dock inte gjort ett skit, jo städat.. men det räknar jag fan inte ens
med längre, det är verkligen det enda jag gör.. Gått o väntat på paket
hela dagen, men dessvärre kom det inte.. rätt less. men imorgon.
Nu är hockeyn slut till min stora lycka, ikväll ska vi för första gången
på sjukt länge (en vardag) äta middag i normal tid ( vår normala tid)
inte före sju, ska bli så skönt.. Sket i träning idag också, men tränade
ju mån,tis och så imorgon.. lite vila måste man ju ha tycker jag..

Nej nu ska jag försöka avsluta städningen, hamnar alltid i soffan..
sen kommer min lilla man o då ska vi ut o fara.. ingen lugn stund.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0