Har haft en lugn och skön helg, jobbat och...

img_4843 (MMS)

Har haft en lugn och skön helg, jobbat och ätit middag med svärföräldrarna.. Mina tänder är förjävliga, mår så sjukt dåligt både psykiskt och fysiskt.. Och min kära tandläkare är ju på andra sidan jorden, och dem andra jag varit hos har ju inte gjort ett skit! Behöver allvarlig hjälp, så imorgon klockan ett håller ni tummarna för att den tandläkaren jag ska till hjälper mig nu.. Så jäkla less! Betalt flera tusen för ingenting.. Skit Sverige! Nä, nog om Depp.. Jobbar på banken idag och imorgon är jag ledig, sen går jag intro på tranan resten av veckan och det ska bli kul.. Ikväll är jag solo, fab ska till Gävle för att heja fram Brynäs till seger.. Håller tummarna! Känner för att köpa med mig hämtmat hem och lyxa! Vi får se.. Ha en fin dag!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0