Helgen !

Åh vilken fin helg, låg mest och vilade igår fm pga mina äckliga sår i munnen, tänk att råka bita sig kan ge så många förjäkliga dagar.. Men sen styrde jag kvällens middag och sen kom våra fina gäster, Louise, Daniel, Sofie & Dennis.. Så himla mysigt och trevligt att jag skulle kunna göra om det ikväll. ❤
Åt gott, drack gott, massa tjej snack och ett gäng glada killar med gamla goda låtar.. Somnade runt 2 tiden och gick upp nio imorse, Fabian fick sova vidare.. Plockade bort alla smycken och det andra jag kunde göra själv innan vi åkte till rånäs.. Sen vidare mot Uppsala och köpte allt till nya garderoben.. Tjänade dessutom 1000 kronor på Bauhaus för att kassörskan glömde slå in trådbackarna, rätt nöjda med andra ord! Så nu ska vi hem och röja osv.. Så skönt ! Håller tummarna för att inget oväntat tråkigt händer nu bara!

Fick en fråga om hur det gick med lilla magen i torsdags, och bebis sparkar för fullt, känner inte av nånting så avvaktar tills vi ska till bm om 2 veckor! ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

En av dom bättre kvällarna på länge!! :)

2012-11-25 @ 15:41:14
URL: http://louisebj.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0