Vecka 27. 26+1

En ny vecka igen, jobbar bara idag sen är jag ledig tills fredag.
Ska ju göra om hemma, så hinner inte mycket mer än det ändå.
Jobbar helgen sen, ser inte sådär jätte mycket fram emot det,
det gör man aldrig.. sen flyter det ändå på bra, så det är skönt!
Ska göra naglar på torsdag i hallsta, men måste nog skjuta på det
tyvär.. hinner inte med! All lön är på kontot, och lika  fort så ska den
bort.. Ska köpa tapeter efter jobbet, och sen ska jag ju köpa julklappar
också? fattiga måndaden december.. och sen kommer fattiga Januari.
puh.. Men vet ni vad? Jag är glad för det ändå, har en liten prins i min
mage som sprattlar och vägrar sova när jag vill, fantastisk och obeskrivlig
känsla.. Så glad över att jag och fab fått den gåvan, att vi ska bli tre. ♥
Det finaste någon kan  få, ska vi få.. Helt makalöst.
Och allting kommer kännas så mycket mer verkligt, när jag äntligen får
bädda lillens säng, vika kläderna och lägga i hans byrå, sätta upp ljuslyktan
som ligger och väntar osv.. Nej, jag är så förbannat lycklig. Det kan ingen
ta ifrån mig, oavsett vad. ♥ Ha en fin måndag kära ni!
 
Här bor vi, lite kaosigt sådär.. Allt det här fanns i våran dubbel
garderob? hur sinnesjukt är inte det? Har lovat oss själva att rensa
innan vi flyttar in det i den nya garderoben.. Någon måtta  måste det vara.
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0