Slut

Nån gång säger kroppen ifrån, och idag är en sån dag.. Jobbar, kommer hem och jobbar? Vet inte hur det kan vara så att jag varje dag ska gå och plocka, diska, rensa, vika kläder, torka bord mm.. Känns helt ärligt som att jag har fyra tonåringar som bor här.. Känner mig som en hemmafru som jobbat heltid både hemma och på ett jobb? Sjuk dålig kombination.. Måste göra om våran äckliga garderob men det blir aldrig av.. Shit vilket skit inlägg, men det behövs ibland.. Och jag älskar ju min pojkvän lika mycket för det.. Ibland känner man bara för att inte göra ett skit, men jag mår ju så dåligt av att se det så stökigt.. Och när man jobbar 6 dagar av 7 och får ägna sin lediga dag åt att städa, inte konstigt att man brinner av.. Hur som helst, puss&kram. En hälsning till min fantastiska sambo som får ta mina hysteriska utbrott jämnt, älskar dig. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh jag förstår precis hur du känner dig. Helt logiskt att få små utbrott på grund av sånt. Men man älskar ju inte mindre för det! :)

2012-10-03 @ 21:39:50
URL: http://Lancis.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0