Lördag!

Vi hade en jätte bra dag & kväll igår, myste länge i sängen på morgonen, åkte o handlade, hem o städade o förberedde middagen, det blev bruschetta & heta räkor till förrätt, chicken toast till varmrätt & pepparkakscheesecake till efterätt.. Det är lite pyssel med tre småttingar som går i första hand, en ljuslykta rök och en hel skål med vatten rann över golvet haha. Men vi hade en jätte trevlig kväll och kom väl i säng vid halv ett tiden.. Noel vaknade halv nio idag, efter ett uppvak inatt på typ en timme.. Zombie! 
 
Jag jobbar 11-15 idag och sen får vi se om Fab ska upp till spc ett tag innan vi ska på middag med hockey laget, mamma & pappa kommer hit och tar Noel sen när han ska sova och vi går ut och dansar lite.. Jag är så osugen på allt det just nu av diverse anledningar, hoppas att det blir bättre!! Imorgon jobbar jag igen så det får bli en lugn kväll i vilket fall som helst.. Börjar känna att jobba varje helg inte alls är kul, vill bara va hemma med mina killar.. Menmen, man behöver ju dom där extra pengarna & väl på jobbet är det ju kul! Hoppas du får en fin lördag! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0