Att känna.

Är på väg till Arninge med mamma & lillebror.. Mest som sällskap men ska köpa en mamma tröja iaf! Har städat idag, låg i soffan framför film in i det sista men sen tog jag tag i det.. Fick en fråga om jag kunde berätta hur det kändes första gången bebis sparkade, & självklart.

Jag kände den första riktiga sparken i vecka 18. Några dagar innan ultraljudet.. Kände dom där bubblorna som många beskrev det innan men dem var verkligen inte verkliga på samma sätt, kändes lite som man inbillade sig.. Men första sparken kom när vi låg i soffan & såg på film, blev helt stum & tog bara fabians hand för att han också skulle få känna, och så kom en till.. Ett lugn fyllde mitt hjärta, och var filmen handlade om minns jag inte.. Helt fantastiskt. ❤ Jag var dock aldrig lugn förens vi väl låg på ultraljudet, eftersom risken för två små bebisar var väldigt stor.. Men endast en liten korv visade sig och en sten släppte från vårt bröst. Vi skulle få EN liten son.❤

Ska försöka sammanfatta min graviditet mer sen för dom som är intresserade.. När jag slutat jobba.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0