Bröstpump.

Har införskaffat mig en bröstpump nu, alla har delade meningar om man ska köpa innan eller vänta tills man vet om man kan amma.. Gjorde valet att köpa den nu iaf så får vi se! Fabian testade den på sig igår och jag skrattade så tårarna sprutade, herregud vad roligt det såg ut. ❤ Nu har vi den iaf hemma & kan jag amma är den guld värd då jag inte vill ta ifrån matandet från Fabian, så viktigt att även pappan ska kunna ge mat tycker jag. & sen vill man ju få egen tid på kvällarna, träna osv. Återstår att se hur allt går helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Pumpen räddar allt ;-) speciellt på nätterna om du behöver sova!

2013-01-22 @ 17:37:16
URL: http://joemjo.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0