Helgen.

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, därav ingen uppdatering.. Slänger in ett fort inlägg nu och återkommer med ett bättre med bilder osv senare idag. I lördags när jag hämtade Mikaela och kom till Sofie, väntade yttligare fina vänner som överraskade med babyshower, en massa fina presenter & god mat och gott fika! Ska visa bilder på allt fint dom hade gjort, så himla lycklig och rörd över att så fina människor i min närhet. ❤ Och igår åkte jag till Rimbo, hämtade och betalade bilderna från fotograferingen.. Lämnade bilder till mormor & sen vidare på dop, från 12 till 4. Puh, rätt trött! Fotade alltså under dopet därav den långa tiden!

Efter dopet åkte jag och fab på bio, Ego! Så underbar film att jag skulle kunna gå ikväll igen, åh vad bra den var!! Imorse kunde jag inte somna om och sen hängde jag på låset till Ticnets biljett försäljning till Gyllene Tider! Vi har velat fram och tillbaka om vi ska boka i Stockholm eller Halmstad.. Beroende på vår lilla skatt såklart, nu blev det Halmstad och i och med det semester och Ullared samtidigt.. Vill lilla bebis inte med på konserten får en av oss skippa helt enkelt.. Men vi håller tummarna för en snäll bebis som vill ha hörsel kopor på sig! ❤ Så glad för att vi valde att boka Halmstad, så skönt att få komma bort.. Någon annan resa blir det ju inte i år! Återkommer senare som sagt! Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul med babyshower!

Svar: Ja så himla uppskattat och mysigt!! :)
izabella Åkerlund

2013-01-28 @ 18:55:38
URL: http://tisskisset.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0