Nails.

Imorse ringde klockan halv åtta, iväg till hallsta för att få fina naglar.. Så bra dom blev, mega nöjd.. Lite sommrigt. Har redan en ny idé till nästa gång! Sen var jag och fixade mamma papper hos Marie för daglig verksamheten.. En avklarad.. Sen var tanken att vi skulle åka till Rimbo & fixa papprena där, kom ju på att jag måste till hemtjänsten eftersom jag jobbade där förra året.. Men både jag och Fabian är sjuka & har troligtvis fått halsfluss, så han fick en tid kvart över tre så nu hinner vi inte åka.. Hoppas jag hinner på måndag och att papprena kommer in i tid då.. Så nu blir det en trevlig dag nerbäddad, trotts att jag mår skit och inte orkar nånting så dör jag av tristess.. Hoppas på att Fabian har halsfluss så jag också kan boka tid, var tydligen bäst att börja med han.. För har inte han har inte jag? Älskar Sveriges sjukvård..

Här kommer mina snygga naglar istället! ❤



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0