Torsdag.

Vaknade med halsont & täppt näsa, så hoppas innerligt att jag får sova vidare nu.. Får se om Madde vill att jag kommer idag nu när jag verkar ha blivit förskyld IGEN.. Vill inte smitta barnen. Skulle ha åkt till Björklinge & kollat på fabians borta match ikväll också, men får helt enkelt avvakta & se hur kroppen mår.. Är så trött på mitt arm ont nu, kan bara sova på sida tack vare magen och istället får jag då som växt, tränings och smärtvärk i armarna.. Har sovit på sida hela livet så är ju inget nytt, någon annan son haft så som gravid? Sendragen i benen är ju borta så nu kom de här istället? Läskigt vad som händer med kroppen när man har ett litet barn i magen! Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0