Lördag.

Noel sov till halv åtta idag, så tacksamt då vi va uppe och såg på skräck till nästan halv tre. Vi kom till rånäs nån gång vid sex, lagade middag, åt, tog en kvälls promenad, spelade Kubb, fotbolls crocket och sen efterätt och skräckis. Super mysig och fin kväll. Idag ska vi nog åka till drömkåken och fika, sen måste jag hem igen och hämta svalare kläder.. Hur jag nu kunde glömma det, men att packa till tre tar sin tid och såklart glömmer jag mina saker. 
 
Ikväll ska vi bjuda Madde, John och barnen på middag. Jätte mysigt. Man får passa på när man har ett hus att bjuda hem till. ❤ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi längtar som tokar ♡♡♡♡

2013-06-29 @ 11:04:08

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0