Onsdag.

tack och bock för en bra natt, Noel vaknade första gången för mat halv fyra, sen vaknade han till igen kvart över fem somnade om och sov till halv åtta, sen har han legat och ålat sig och vänt sig i sängen och jag har bara kunnat myst med honom, älskar morgnarna när han är sån. ❤ 
 
Slog mig precis att jag fyller år om 1 vecka? Helt sjukt? Jag brukar alltid räkna ner osv men iår har det liksom glömts bort lite.. Det är så mycket den månaden ändå..  Och det mesta fokuset läggs ju på prinsens dop såklart.. Men ska väl bjuda hem min familj iaf. ❤ 
 
såhär fint va det vid Lindbacken igår när vi åkte förbi på vägen hem.. Rånäs is the shit. Får se om regnet lugnar sig så jag och Stina och Noel kan ta en pw sen.. Hade tänkt sitta i parken också men det lockar inte.. 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0