Insida.

Började skriva ett väldigt lågt och deppigt inlägg, men det blir aldrig bra nu för tiden.. Det där djupa jag kunde uttrycka förut, det är inte lätt längre.. Det är ju egentligen bra men jag behöver skriva av mig, tänk va mycket folk inte vet, hur lycklig man ser ut att vara, va lite människor vet om insidan.. Hur folk dömer utan att fråga.. Ibland vill jag bara börja om på noll. 
 
Hur som helst är ju inte allt mörkt, vi har haft en sjukt kul, intensiv & rolig dag med våra bästisar.. Att fota 3 bebisar och ta hans om dom ät inte lätt, men åh vilka fina bilder det blev.. Sen tränade vi och sen har vi firat fabians mormor & morfars 55 års bröllopsdag.
 
Noel sover, fabian tränar & jag kikar fotboll & går igenom dom 1578 bilderna jag tog idag. Puh! 
Hoppas grabbarna kommer hit snart, ikväll är en sån kväll jag inte gärna är ensam på! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0