Depp.

Är det vädret eller dieten? Idag känner jag bara skit, har inte haft nån vidare matlust på senaste & framförallt inte på lchf mat.. Jag vill ut och träna & det vägrar sluta regna? Jag vill åka till rånäs men regnet förstör allt.. Övervägar att dissa lchf, har huvudvärk fortfarande.. Spyr på tanken av protein & sås osv.. värsta neggo inlägget, men även sånna behövs ju ibland. 
Min kropp skriker efter choklad, tror aldrig att jag kännt den känslan jag har nu. Suck. 
 
Har iaf myst på öppna med Nelli & Sandra. Pratat barnsäkerhet & fått massa nyttigt material. Så mys, hade packat för rånäs men sitter i bilen med en sovandes bebis och kan inte bestämma mig? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej jag mådde också jätteilla efter någon vecka med LCHF. Tror det beror på all fett fast jag inte överdrev. Men det var nog inte bra för min mage eftersom jag har magkatarr. Kan det vara så för dig med kanske?

Svar: Hej! Tusen tack för tipset! Det känns så, prövar GI nu.. Så får vi se.. Man vill ju må bra :)
izabella Åkerlund

2013-09-17 @ 18:08:58
URL: http://minaljusadrommar.blogg.se
Postat av: Joanna

Kämpa kämpa! :) tänk på att livet är kort, och lite choklad måste man alltid få äta ;-) hihi! Det kommer ljusare dagar!

Svar: Tack för pushen!! :)
izabella Åkerlund

2013-09-17 @ 20:26:46
URL: http://joemjo.blogg.se
Postat av: Izeta

hej Bella
Jag har aldrig mått så bra så som jag gör nu sedan jag börjat med LCHF ( med mindre fett) Pigg och orkar hur mycket som hellst. Jag började med mitt i mars och gick ner i vikt ganska snabbt. Fick utöka matintaget eftersom jag är nöjd med min vikt. Det lilla jag läst om det du äter och hur mycket du tränar så anser jag att du får i dig alldeles för lite näring! Du skulle behöva äta mer bär och nötter. Jag unnar mig sötsaker som jag bakar själv med lite råsocker och " CarbZone" choklad när jag är riktigt godissugen ( fast det är jag micket sällan nu). En annan bra produkt är "SamMills" majspasta som visligen inehåller ganska mycket kolhidratar men bra sådana. Lycka till // Izeta

2013-09-19 @ 09:35:37
Postat av: Izeta

hej Bella
Jag har aldrig mått så bra så som jag gör nu sedan jag börjat med LCHF ( med mindre fett) Pigg och orkar hur mycket som hellst. Jag började med mitt i mars och gick ner i vikt ganska snabbt. Fick utöka matintaget eftersom jag är nöjd med min vikt. Det lilla jag läst om det du äter och hur mycket du tränar så anser jag att du får i dig alldeles för lite näring! Du skulle behöva äta mer bär och nötter. Jag unnar mig sötsaker som jag bakar själv med lite råsocker och " CarbZone" choklad när jag är riktigt godissugen ( fast det är jag micket sällan nu). En annan bra produkt är "SamMills" majspasta som visligen inehåller ganska mycket kolhidratar men bra sådana. Lycka till // Izeta

2013-09-19 @ 09:35:39

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0