Sömnlös.

För första gången sen Noel kom kan jag inte somna? Har bara behövt lagt mig och slocknat, jobbigt eftersom jag snart ska upp med lilleman igen.. Dessutom har jag två snarkande killar bredvid mig, den ena väldigt mycket värre den andra såklart. Sjukt jobbigt, F har aldrig snarkat förut.. Men nu för tiden, ursch.. Högt och lååååååånga Snarkdrag!!!! 
 
Idag tog vi morgon halv sju, fixade med massa och åkte sen till Madde och barnen & John.. Dom kom hem från Turkiet igår och hade köpt så fin tröja till Noel ❤ sen åkte vi till mamma & pappa, trodde båda jobbade men pappa va hemma så vi drog ut och tränade.. Sen blev det lagom att åka hem och duscha, laga mat och sparka pappa lycka till i rumpan.. Sen kom Emma och sen åkte vi och hämtade Frida och åkte upp till ishallen, Noel somnade till andrs period och har sovit sen dess. Lilla hjärta! 
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. ❤
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0