Torsdag.

Vi hade en så fin & mysig inne dag idag. Tända ljus, te, mat, fika & våra älskade bebisar. ❤️ När dom åkt hem vid fyra, fick Noel sova med pappan & jag tog en tur i spåret, 3 km löpning och 4 km pw. Sen körde jag rockring 20 min & mina situps & planka. Sen har Noel badat & jag duschat, kikat hockey och sen läggdags för Noel vid åtta. Vi prövar sova hela natten från och med idag. Tack vare Joanna känns det mer possetivt och värt ett försök. Första uppvaket 23:05 och somnade om vid 00:00! Återstår att se hur natten fortsätter.. Kämpa!! Nu nån timmes sömn hoppas jag! Godnatt! 
 
 
Numera ställer sig Noel upp i badbaljan också, ingen lugn stund längre! Men det är ju så underbart med framsteg. ❤️

Kommentarer
Postat av: Louise - mamma till Emil

såå goo han är, och dem är så små men endå så stora :)

Svar: Tack!! :) ja hjälp vad tiden gått fort!
izabella Åkerlund

2013-09-20 @ 10:45:18
URL: http://louisehelander.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0