April April

hejdå mars & hej april, helt sjukt hur fort tiden springer iväg. För ett år sen hade vi på pricken en liten 4 veckors bebis, vårt lilla lilla hjärta! jag längtar så efter att få se dig växa, utvecklas ännu mer och lära dig nya saker var dag, men ändå mitt i allt så kommer mammaledigheten lika fort vara över, och jag vill inte vara utan mitt lilla hjärta, inte någonstans. När det är dax för nummer två så ska Noel helt klart få vara hemma mer från dagis.. det är så skrämmande, vi har varit tätt ihop i 1 år och 10 månader, sen ska vi helt plötsligt vara ifrån varandra? Ursch. 
 
flyttkartongerna börjar sina, åtminstone organiseras upp.. Nästan allt som är kvar väntar på vår inbyggda garderob som vi ska införskaffa.. Annars då, hallen blev klar ikväll, tapeter & fog imorgon sätts socklarna!! Om jag är lycklig! Ska sätta upp spegeln också och sen måste vi köpa en massa hall möbler.. Mamma och pappa stannade och åt tacos och sen har Jocke varit här hela kvällen! Nu tänker jag sova! Godnatt. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0