Monday.

Måndag igen & idag kändes det inte alls kul att bli ensamma hemma, tänker så mycket på att Noel ska börja på dagis i september & jag jobba, någonstans! Ursch! Tur att vi har sommaren iaf även om jag ska jobba lite. Noel vill bara somna när man ligger tätt intill honom just nu, vet inte om det är allt nytt med huset.. Sen vaknade han mega pigg inatt, fabian sa att han skulle upp snart så antog att klockan va efter 5 men den va 3? Så fick kämpa med att få en pigg bebis o somna och nu sover han fortfarande, jag ligger i soffan med täcke och kudde och bara myser till det dåliga vädret ute! Ska försöka få upp nån till kartong idag, men det mesta väntar på den inbyggda garderoben.. Annars blir det bara en inne mys dag!  Börjar med min kost & träning idag igen, så långt uppehåll och 2 kilo upp igen så nu jäklar! Vi mätte ut en bra löpningssträcka igår så ska pröva den ikväll! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0