Påskafton.

Noel fick påskägg imorse, dock inget speciellt kul för honom.. men det fick han av mormor&morfar istället så det gjorde inget, och vi fick en skottkärra, haha så tråkigt men väldigt nödvändigt.. Och massa pengar av farmor & farfar, för snälla! Varje gång jag kommer hem, till mitt rånäs. Så blir jah på ett sätt ingen kan förklara, det känns så bra, så naturligt.. Jag saknar det verkligen, luften är helt annan att andas.. Så frisk så hemma! Så dagen & kvällen har varit bäst, så fantastisk. Har svettats i kortärmat, suttit i solen, njutit av en stilla sjö, gungat mitt älskade hjärta, gått två långpromenader och hängt med finaste familjen.. Ikväll somnar jag gOtt! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0