Sunset.

Alltså, jag finner inte riktigt ord för vad den här lilla sjön betyder för mig..  Jag är ju van vid att ha en sjö nära, att kunna gå ner till o fota, njuta av och träna runt.. Jag saknar rånäs ofta, men den här gör det så mycket lättare.. 200 meter från vår dörr.. Jag går ju ner till den varje dag & det kommer jag garanterat fortsätta med. Ikväll var magisk, har inte ens redigerat bilderna. F a n t a s t i s k t  vad världen är kapabel till.. 

Vi har haft en lugn & mysig dag, mamma & pappa kom förbi & sen har vi ätit tacos, Noel somnade innan halv åtta, har hängt tvätt, bäddat rent sängarna, Fab satt upp lyktor & jag tog en löprunda till det här! 

Nu har vi satt på filmen HOURS, jag kommer gråta floder! 






Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0