Fredag.

Har kännt mig rätt låg idag, i onsdags morse fick jag en massa röda märken på benen o ett litet på armen, typ som när jag sitter i nyklippt gräs, som utslag som lägger sig efter nån timme, men dom la sig aldrig o igår blev det vätskefyllda blåsor.. Det har blivit värre o värre o det kliar & gör så ont att jag inte vet vad.. Antingen är det så att jag handskades med en giftig blomma i rabatten eller så är det något annat, ska till läkaren tidigt imorgonbitti innan jobbet så hoppas få nån hjälp! 

Annars har jag o Noel myst idag, lekt med stenar o massa annat, han är i en så rolig period just nu, förutom allt klättrade då han klättrar ÖVERALLT.. Sen fick han sova i vagnen i jag köra 4 km intervaller, sen sov han i över 3 timmar & jag han måla massa! Hela framsidan är klar och snart en kortsida. Känslan att dra dom där sista pensel dragen lockar så mycket nu.. 

Fab har jobbat på o ikväll kom basse också o hjälpte till, dom är så duktiga alltså! Det blir så himla himla fint! Kan inte riktigt förstå! Ytterdörren ska jag måla scart eller riktigt riktigt mörkgrå, det lommer bli sjukt snyggt tror jag. 

Imorgon jobbar jag & vet inte riktigt hur det ska gå, kan inte ha kläder på mig, alltså lång byxor o shorts skaver o ja.. Ursch jäkla skit! Min vanliga otur! Dom här bilderna är väldigt lindriga ser jag nu, det har dessutom blommat upp ännu mera nu på kvällen! Ursch o blä! 




Kommentarer
Postat av: Threz

MEN AJ! Stackare !! Erat hus blir iaf helt enastående Ser ut som ett nybygge både utvändigt och invändigt sjukt duktiga med ett litet barn!

2014-08-09 @ 16:25:57

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0