Lördag.

utslagen såg bättre ut imorse så avvaktar.. Dom kliar bara nu o gör inte längre ont så hoppas det betyder att dom läker så är det ju med vanliga sår.. Så lungt på jobbet idag och mycket personal så dagen har gått helt sjukt sakta... När jag kom hem va Jocke här o grabbarna spelade fotboll, sen åkte vi till marholmen o spelade minigolf o njöt av hur fint det är i Roslagen! Galet! 

Sen åkte vi hem o tände grillen, jag fixade all mat o sen grillade killarna den.. Jag gjorde en helt ny variant på egen potatissallad, den blev faktiskt riktigt god! Hallon mojito o tilltugg på den lilla altanen vi har o så middag! Sen tog jag en kvälls pw med Noel vid nio halv tio o då somnade han o sen kikade vi på film!  Jag kryper ner till lilleman i sängen nu o grabbarna hänger i soffan.. Sen har jag tvättat & hängt en stor maskin tvätt, planterat massa blommor & städat upp o fixat disk!  Imorgon jobbar jag igen o Fab ska bygga altan om han får lite barnvakt vill säga, det går inte o göra många knop med våran lilla vilde här hemma som springer överallt nu! Hoppas kunna sluta lite tidigare imorgon eftersom det är dött o mina ben kliar sönder o jag helst inte ska ha långbyxor o det har jag då! 

O min kropp skriker efter godis o sötsaker nu! Ursch tänk om man bara kunde äta allt man ville och må bra? Natti natti 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0