Måndag

En liten liten kort vecka kvar av pappans semester, gråter.. Imorse kom mamma hit med massa god frukost, sen gick vi ut o Fab började göra trappa o senare tog jag o Noel promenad o han somnade o sov två timmar, jag målade en hel del o sen åkte vi o handlade hem MASSA frukt!! Börjar imorgon istället hade ju ingen frukt hemma knappt 🙊  Nu har vi myskväll med massa bra på tv!! 

Rensade igenom Noels mössor inför dagis o kunde konstatera att jag köpt geggamoja mössor för 4 tusen?! Alltså.. O hans kläder ska vi inte prata om, alla dagis kläder är sk skitkkäder o hälften hade prislappar kvar.. Skäms faktkskt lite, han använder ju verkligen inte allt.. Så ska bättre mig! Men han kan ju iaf fortfarande ha 74 o det har han ju haft sen typ 9 månader? Även om 80 används flitigt också.. Men ska bättra mig, helt klart!! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0