Fjärde advent.

Hjälp, om några timmar är det bara 2 dagar kvar till julafton. Helt galet, det ät ju över sååå fort och jag vill inte det.. 

Jag & Noel åkte till rånäs till 12 iaf, klippte busarna, Noel Fick leka o sen gick vi ner på Åkern & grillade korv, såå mys. Mormor, morfar & morbror kom också.. Noel ogillar overall o de mesta va jobbigt så vi åkte till mormor o morfar o skrev ut presentkort.. Sen hem o hämtade pappan o vidare till Angelica o Jens för adventsbjudning i deras nya lägenhet.. Massa gott! Kom hem för en stund sen o känner mig jätte trött så ska nog faktiskt sova.. 

Imorgon ska vi mysa med Mikaela & David, julshopping & så jul lunch. 
Vi ska köpa biljetter till juldagen också o på kvällen har pappan match.. 

Sen ska jag baka en massa o fixa inför tisdagen då vi åker till rånäs för dan före dopparen, sen blir vi där julafton. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0