2013

♥ Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde fram det perfektaste lilla livet jag någonsin skådat & blev mamma. Inget kommer någonsin slå den känslan.
 
 
♥ Höll du några av dina nyårslöften?
Jag la inga löften. 
 
♥ Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja & jag lärde känna en massa nyblivna mammor
 
 
♥ Dog någon som stod dig nära?
känns som många lämnat oss i år, men ingen sådär jätte nära mig. 
 
♥ Vilka länder besökte du?
inga.
 
♥ Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?
Har inte saknat en enda sak, det här är det bästa året i hela mitt liv. 
 
 
♥ Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Den fjärde mars 15.32. 30630 gram, 49cm ren perfektion & kärlek.
 
 
 ♥ Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej. Väldigt frisk tjej. 
 
♥ Bästa köpet?
Varje sak till Noel, han är värd allt. och min nya kamera.
 
♥ Vad spenderade du mest pengar på?
N O E L.
 
♥ Hur tillbringade du julen?
Med mina nära & kära.
 
 
♥ Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få bära ett barn, föda ett barn bli mamma & se mitt barn utvecklas för varje dag.
 
 ♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Du finns inom mig & The Fox. 
 
 
♥ Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
oavsett hur ledsen jag kännt mig har jag bara behövt titta på min älskade lilla kille & allt har kännts bra direkt. Inga ord kan beskriva. 
 
♥ Blev du kär i år?
Aldrig i hela mitt liv upplevt en sån stark kärlek som jag känner för Noel & Fabian iaf.
 
 
 
♥ Läste du någon bra bok under 2013?
Om Mr Grey.
 
♥ Favoritprogram på TV?
Sons Of Anarchy
 
♥ Bästa filmen på bio?
Minns inte, måste varit i februari. Vi som gick på bio 1 gång i månaden typ. 
 
♥ Såg du någon Artist eller Band live?
Gyllene Tider. 
 
 
 
♥ Något du önskade dig och inte fick när du fyllde år?
Har allt jag nånsin önskat.
 
♥ Vad fick dig att må bra?
vårt barn, varje dag, varje liten sak.
& min viktnedgång helt klart. 
 
 
♥ Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En resa.
 
♥ Besökte du några platser? 
Halmstad, tylösand, Ullared, Ljusdal
 
 
 
 ♥ Hur skulle du beskriva din klädstil år 2013?
Mammakläder, leggins och stora sköna tröjor. 
 
 
 
 ♥ Något du tänker göra annorlunda 2014? 
Jag kommer inte lita på människor på samma sätt, kommer lägga all energi på dom som finns för mig istället för dom som aldrig mer kommer vara en del av mitt liv, har skänkt alldeles för många sånna tankar iår. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0