Söndag.

Nu är vårt hem så jäkla perfekt, har rensat bort massa saker inför fotograferingen imorgon. Städat o dammat varje litet hörn.. Och piffat med detaljer.. Så förväntansfull på hur bliderna kommer bli, är man fotogalen som mig är man ganska noga med att dom tar bra bilder men det hoppas jag & tror. Är iaf helt slut, jag plockar undan o Noel river fram.. Kommer ha många jobbiga stunder med städning, flytt, renovering & mera städning. Vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer bli att rensa allt här hemma! Ska KASTA så mycket! Fabian är snart på väg hem från sin hockey match, jag o Noel har duschat & tagit en powernap och ätit middag. Snart läggdags för lillen. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0