Tisdag.

Dagen har verkligen gått nonstop, Noel väckte mig åtta, gick upp, fixade frukost & åt.. Fixade fabians tidrapport, packa väskan byta om och så iväg till Sandra, Johan o Nelli för att lämna Noel.. Jag o Sandra köttade en timme på gymmet, intervaller, mage, rumpa, ben och lite triceps.. Fast jag bestämt att bara köra vissa saker kan jag inte låta bli när jag är där.. Sen hämtade jag Noel och det hade gått jätte bra, hem Noel somnade i sängen, fort duscha, fixa mig & packa om.. Mötte brudarna på stan för lunch, och sen upp till öppna.. Sjukt mysig dag med mina fina vänner som jag är så glad över att fått lära känna! Sen handla mat och så kom pappa & lillebror, våffel middag och sen kom Noels farmor för att vara barnvakt och vi andra åkte på bio, hobbit! Väldigt bra, jag älskar ju sagan om ringen filmerna också så.. Noel sov när vi kom hem och skulle bara vilja väcka honom och pussas! 
 
Den dagen vi inte ska gå här hemma tillsammans på dagarna är här snabbare än man kan ana och jag vill verkligen aldrig att den kommer! Bara börja producera det där hockey laget! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0