Tisdagen.

Tidig morgon som sagt, vid halv åtta somnade jag & Noel om tätt ihop till halv tio, lagom svettiga. Hihi. Sen blev det fullt ös fram till halv tolv då Noel somnade med mig igen.. Sen åkte vi upp till öppna med Angelica o Alvar o en massa andra som var där.. Super mysig eftermiddag. Hem o gjorde pannkakor, sen åkte fabian till träningen och Noel sov tills vi också packade oss iväg, lämnade Noel hos farfar i ishallen och sen gick jag o tränade på gymmet.. Hämtade mina killar och sen dess har vi myst i soffan, Noel somnade i min famn o nu ska vi väl gå o lägga oss snart! imorgon ska jag rensa, hela tvättstugan, alla dricka glas burkar osv.  Kommer nog upp lite mer på bloppisen också ! 
G o d n a t t   S o v    G o t t !
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0